17.10.13

Borak Wayang Jom



Sejak dah habis belajar saya jarang sangat tengok mid night movie. Dulu masa kerja mcd, habis shift pukul 11.30 malam, terus zasss pergi AEON Bukit Raja. Dulu-dulu situ je yang best tengok wayang area Klang. Kerja 8 jam pun boleh lagi kan sambung tengok movie. Pernah juga lepas habis shift terus pergi gelanggang futsal.. aktif sampai jam 2 pagi.. esok masuk kerja pukul 10 pagi rileks je..

Sekarang.. saya memang nak elakkan tengok mid night movie. Sedangkan movie start pukul 9.30 malam pun saya boleh terlelap.. ini kan pulak movie start pukul 12.30 pagi. Terus berdengkur lah dalam tu agaknya.. ntah apa perangai ntah.. faktor usia mungkin?

Dulu kalau cerita baru je, laju je saya nak pergi tengok.. sorang-sorang pun apa de hal? Tapiiiii… itu dulu yer kawan-kawan.. sejak jadi matang dan berkejaya ni.. wayang tu bukan lagi satu rutin mingguan.. #ayat mintak penampar# perubahan umur ke perubahan zaman? Saya pun tak pasti…

Kalau korang nak cakap, tengok kat Astro First pon boleh.. rumah saya takde astro yer..setakat ni abah tak nak pasang astro sebab adik ada masih lagi bersekolah.. T_T tunggu lah 2 3 tahun lagi kot..

Niat hati nak try jugak tengok midnite.. tapi kena ajak kawan.. kang I olls berdengkur pulak dalam tu.. hehehehe

Agak-agak kan.. dah kahwin dah ada anak nanti saya minat lagi ke tak eh tengok wayang ni?

Tiada ulasan: