2.1.14

Coretan terakhir 2013

Selamat tahun baru! yang bestnya bila bekerja ni.. semua orang akan wish Happy New Year.. rasa macam perayaan pulak.. 

31hb tu, saya pergi menghiburkan hati sendiri.. pergi menggembirakan diri.. hehehe.. sorang-sorang je pun pergi.. kawan- yang lain kerja.. dorang boleh carry forward cuti.. company saya tak boleh.. maka, kena habiskan cuti sorang-sorang..

di sebabkan tahun 2013 suka warna merah..
maka tamatkan tahun 2013 dengan warna merah juga.. 
=)


lepas makan BR tu.. tunggu fiza balik kerja.. sebab nak suruh temankan pergi gunting rambut.. saya jarang gila berambut pendek.. kalau potong rambut pun paras bahu.. sebab abah tak suka anak dia berambut pendek.. masa sekolah dulu, nak gunting rambut kena mintak izin ok! kali ni saya memang request nak pendek betul.. hihihi.. balik dari potong rambut.. berdiri depan cermin lelama.. belek2.. hahaha..jakun betul!


malam tu pergi makan kat Jeram.. ketam dan udang habis hoit! nasib ada sotong.. alhamdulillah.. rezeki orang belanja.. moga murah rezeki awak.. =]


syida - hajar - haza

 
ni jumpa kawan baik masa sekolah rendah..
dulu mana-mana pergi.. memang kami bertiga..
 atas guna kamera 360.. bawah kamera biasa.. 
tapi i guess.. takde beza sangat kan.. :)

tapi dorang ni cuti hari ahad je.. tu yang payah nak jumpa tu..

syida pindah sekolah darjah 4 ke 5 macam tu lah.. al kisahnya, saya dan haza walau tak 1 sekolah menengah, tapi kami sama kolej.. pun masih jarang berjumpa.. masa 29hb tu, saje ajak haza makan abc.. dah lama pun plan nak makan abc.. tengah diet kan.. hehehe..
jadi, saya pun ajak syida sekali.. lepas lebih 10 tahun tak jumpa.. tak sangka dorg masih kenal lagi... hihihi..dan boleh borak tanpa kekok.. best!!



okay, ni je cerita terakhir untuk 2013.. :p

Tiada ulasan: