21.2.14

Kek Keju Coklat Special di Klang



Minggu lepas saya buka pre-order untuk Kek Keju Coklat Special. Lebih kurang macam kek keju meleleh tapi kek saya ni ada beza sikit. sekarang kan dah ramai berniaga Kek Keju Meleleh ni. ada yang sedap, ada yang biasa-biasa je, ada yang sedap! tapi tekak manusia ni berbeza-beza ye. 

Ramai tanya kenapa saya tak buat pre-order masa minggu gaji? sebab nya, ada kawan saya mengandung dan mengidam nak makan kek ni.. hehehe.. saya tak boleh lah nak tangguh.. jadi, buka je terus pada siapa nak order.. takut kang ada kecik hati sebab tak offer. sebab, pernah ada seorang dua kawan yang kecik hati sebab saya tak jual kat mereka..

alhamdulillah... sambutan sangat lah menggalakkan.. yelah, beginner macam saya ni.. ramai yang order tu pernah makan kek yang saya buat.. jadi mereka confident lah nak order..dan, saya kena bakar kek ni hari yang berbeza-beza.. sebab fridge kat rumah tu, kecik.. tak muat.. jadi kena buat batch by batch.. :) saya buat 2 perisa Pandan dan Coklat.. tapi Coklat lebih ramai peminat.. 


untuk permulaan, harga saya bagi harga promosi!!

RM 15 per pack.

after this harga RM 20 ye sayang.. :)

 order in advanced 2 days.
COD area Shah Alam dan Klang sahaja.

 kalau nak order boleh add wechat:  CikSitiHajar
BBM : 7AA4B4D0

0 = kosong




Tiada ulasan: