15.6.15

DAY 9: The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge!


Ketinggalan jauh sangat ni..
takpe takpe.. kita guna kuasa kuda ye..

saya ni memang talkative.. suka bercakap suka bercerita.. tapi ada masa nya saya suka menyepikan diri.. tiba-tiba je suka menyepi kan diri.. senyap sunyi secara tiba-tiba.. pernah ada orang tanya.. are u okay? kadang-kadang orang tersilap sangka.. ingat saya marah atau merajuk.. walhal mood saya untuk menyepikan diri dah turn on.. Kiranya saya boleh ada dua personality, kejap talkative kejap silent and taciturn.

saya suka mengemas separuh jalan.. kihkihkih:p mula-mula semangat berkobar.. kombah satu almari baju.. nak asingkan baju nak lipat dengan gantung.. lepas dah beberapa jam.. "ehhh.. esok lah sambung.." sudah nya baju-baju tak berlipat.. sama jugak macam menyapu sampah.. sapu separuh rumah je.. lepas tu suruh adik yang sapu.. hahahaha..

ada lagi pelik.. tapi tak nak lah cite details kat sini.. 


Tiada ulasan: