23.7.09

work at McD

sedey bile dpt taw manager kesayanganku kena transfer ke store laen..namun itu lah lumrah kami yg bekerja di McD…sedey sgt2..aku syg sgt kat die..sedangkan masa mula2 die masuk keje dulu, aku x suke care die bekerja..tp lama kelamaan aku faham cara die bekerja..gud luck abg shamsul.. selamat maju jaya.. dan tuk abg amir jgk..tahniah! akhirnya abg dpt naik pangkat jgk….hopefully, 1day we will work together back.

bile dgr org naik pangkat nie..aku pun teringin gak laa nak naik pangkat..hahaha..ade hati nak naik pangkat! keje sbln sekali je..mengarut! sabar ye…lg sethn je nk abis blaja..huhuhuhu…pastu leh apply jd bos kat McD tu..tp xnk masuk operations..ssh oOOooo….xde life taw! kang ngamuk mylurve..xde mse tuk die..so..i think…i juz prefer to get in management department…doakan laa aku yerk! i like work in Mcd…it’s lot of fun and happiness

owhh..yeaaa..sok aku de event crew outing kat teluk kemang…jom rmi2..meriahkan suasana di sana..ahakszz~~

Tiada ulasan: