25.8.09

tag lagi . . .

.:tag from miss shusyi:.

Nama penuh :

SITI HAJAR BINTI MUHAMMAD NASIR
Tarikh lahir :

29 MEI 1989
Tempat lahir :

KLANG, SELANGOR
Tempat anda dibesarkan :

KLANG je..

1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
nur syahidah, noor hazarifah..

2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
permainan masa kecik2?? hahahaha..xde kot..ibu xbg main kat luar..sbb aku ni sensitif pade pasir..cian kan?

3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
apa erk?? lupe r...

4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
xde laa...

5.Apakah cita cita anda masa kecil?
polis..(hahaha..poyo jap..) dh besar xmo jd polis dah...

6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?
tom&jerry..lg pe erk?

7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
super ring..

8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
sume lah..terutama membe lelaki..

9.Apakah gelaran anda masa kecik?
amoi @ along

10.nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..

 

kak syakiela

zazaw

missscha

virginbitter

eRin

sayeJAJA

zmn knk2

 

1. Berapa umur anda?
20 tahun..(mude lg kan?)

2. Anda berasal?
negeri termaju di malaysia..SELANGOR..

3. Berapa adik beradik anda? Anak yang ke? Brp lelaki n perempuan?
5adeq beradeq..
ank sulung..
xde lelaki...sume girl..

4. Sekolah terakhir anda?
SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KLANG

5. Bila terakhir anda memotong rambut?
beberapa bln lepas..

6. Shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
sunsilk...

7. Anda gemar menjahit? Kalau tidak nyatakan sebab
owhh..tidak sama sekali..xsuke jahit2 nie..

8. Jika duduk di rumah, adakah anda suka menghias diri
yup! bile dtg angin xbetul..

9. Apakah kerja rumah yang paling malas anda hendak lakukan?
xsuke basuh baju ngn basuh pinggan mangkuk..mmg pemls btl aku nie!

10. Soalan terakhir...bagi 5 kenangan MANIS yang tak dapat anda lupakan sampai bila bila
saat2 bersama dgn mylurve!

Tag ini dipanjangkan kepada:

omg aliss

sasha Lee

mrs. edy

cik cookie

mintang teliP2

eyza

beautiful.lie

7 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

kepada nama2 yg tersenarai..sila jalankan tugas anda...hehehe...

** nasib baik nama nabilah tak de..la..la..la.. :)

anyway..cute la ms kecik2 dulu.. :)

PhotoKidal berkata...

jgn bagi kt saya, saya tidak mengetag...

khaLifah feDi berkata...

emm 21 thn sudah...!!!

asna cute berkata...

muahahhahha
yes yes yes yes
nama sis xde hehehe =))

aliss musee berkata...

tengss sebab tag aku. lame giler last aku kena tag dulu. haha
nnti aku freee aku buat je daling.
xD

cookie devine berkata...

alamak kn lagi.harus siap nih.

butterfly berkata...

nabilah_2908
cute ke?? hahahaha..:)
kembang jap..

PhotoKidal
baek lah!

khaLifah feDi..
apa lak 21?

kak asna..
tggu lah giliran mu..

aliss musee ..
wat yea dear..

cik cookie..
spesel for u..