28.9.09

dah takdir . . .

aku x pernah mintak nak selalu sakit..aku xpernah mintak utk selalu demam..dah rezeki nak selalu sakit..dah nasib suratan takdir aku utk selalu demam..aku nak wat mcm mane..? aku x mintak semua nie..tapi dah ALLAH nak bg kat aku kan..aku kena jgk terima dgn redha..xper lah..aku xkisah..aku sakit ke..demam ke..aku xpernah menyusahkan org laen tuk jage aku..aku yg tanggung beban nie sendiri..aku yg jaga diri sendiri..jd..xpyh lah kamu semua mempersoalkannya..sebab aku x menyusahkan kamu semua kan?

 

dugaan byk menyedarkan aku tentang hakikat kehidupan hidup di dunia ini..

7 ulasan:

aku dan secalit warna berkata...

apa pun banyakkanlah bersyukur..ada hikmah sume tu

ansaree berkata...

sape yang mempersoalkan tuh.. saya doakan awak cepat sihat yah.. saya pun nak demam jugak.. musim kut.. ehe..

ansaree berkata...

sape yang mempersoalkan tuh.. saya doakan awak cepat sihat yah.. saya pun nak demam jugak.. musim kut.. ehe..

~Firsya~ berkata...

salam dik,ermm btol tue,xkite pinta sumenye terjd kan,penyakit yg dtg tue,kite anggap inaya sbg ujian dr Allah,smoga cepat sembuh ye

asna cute berkata...

take care dear~~~

Uruchimaru @ kf berkata...

emm aku pun begitu jgk..!!!

ueki berkata...

skt 2 buang dosa2 kcl n bsar
sbar2
chill2