26.9.09

sehari beraya

tok..tok..tok..

ASSALAMMUALAIKUM…

meh..mari2..masuk uma aku..semalam satu hari aku pegi beraya uma membe2 sekolah teknik dulu..beraya sakan weii…rindu sokmo kat diaorg sume..ketua rombongannya fatin yea..sbb dia yg de keta…kami ni hanya menumpang jer..DSC05665

 

naek keta fatin.

.thx fatin..

sudi tumpangkan aku..

 

 

DSC05661

 

yg td naek keta aten kan..

aina,pejort,aku

ni semua membe kamceng zmn skola..

 

lepas raya uma aina..kami pegi beraya kat uma amjort a.k.a pakwe fatin..die segan kan pegi uma amjort sorg2..DSC05690so kami ni pun tolonglah temankannya..uma amjort nie..xpnh de gurlz yg dtg..sbb adeq beradeq die sume lelaki..kirenye kami ni pecah tradisi lah kan..

 

lepas tu..kami g uma nelly..die wat open house kat uma baru die..stylo dowh uma die..lawa..tapi kat ulu terperuk pandamaran..ssh nak carik uma die..pening pale aku..nelly, laen kali aku xtaw dah cam ne nak g uma ko lg..kena bwk pejort dowh!

DSC05683yg paling tinggi tu..nelly..

akhir sekali aku nak tayang pic nie..

saje nak wat iklan lebey..

DSC05720 ayu x aku..?

yg sebelah tu aku taw lah..langsung x ayu kan?

hahahaha…

jgn marah ye b..

aku bahagia dgn kalian sebagai sahabat setia aku..

5 ulasan:

ezany berkata...

beraya sakan ek.. hehe..

Lisa berkata...

beraya dan bersuka ria tanpa henti..

lalala..
Meriah sungguh raya kan?

aku dan secalit warna berkata...

meriahnye..dulu teknik mane

fatimah arr berkata...

bestnya raya..

butterfly berkata...

ezany..xlah sakan mane pun..:)

Lisa: meriah lah jgk..

aku dan secalit warna : teknik klang..:)

fatimah arr : best bile jumpe kw2 mcm nie:)