8.10.09

apa korang buat?

apa korang buat dgn barang yg ex korang bg after clash?

korang simpan ke..

buang ke..

bagi balek kat tuan punye barang ke?

klu aku lah kan..dulu aku suke simpan..ye r..org dh bg..kite simpanlah..tp kate org..klu kite simpan lg brg pemberian ex kite..means kite still syg die lg..kite still berharap kat die lg..tp bg diri aku x..! aku simpan or guna dgn perasaan yg kosong..tak de feeling2 ye..sbb aku sayang kat mylurve jerw ok..! tp tu dulu lah..after aku pindah uma..brg2 tu sume ilang..ntah mane pegi pun aku xtaw..tp xpe lah..aku xkisah pun..aku dgr..ade jgk yg gaduh ngn pasangan masing2 sbb hal nie kan..tp..klu gdh terus menerus pun..nk wat pe? benda dah lepaskan..mungkin jln penyelesaiannya buang brg2 tu kan? hurmm..entahlah..tp yg pastinya..klu pic aku xbuang..sbb tu kan kenangan tuk mase tua nnt..[tp xde pun simpan pic pakwe lame..ilang!]

ade sape3 x ludah ke..bakar ke..pijak2 ke..sbb geram kan? x pun sbb sakit hati sgt3 kan? aku xpnh pun wat bende2 tu..

13 ulasan:

Hasnah berkata...

owhh.. asna pki brg dia smpi jahanam.. dah jahanam baru buang hehe ;)

♥ Xett Hereen ♥ berkata...

ahaks!
entry menareks,,,
bagi sayep, sayep simpan je.
Xbuang pom.
Bak kate awak, kenangan.
Hehehe!
Gamba stil lg ad dlm fon.
Xbuang pom.
:)

Bg sy, buang, bakar nak watpe.
Simpan jela.
Yg gado tuh patotnye open minded sket.
Ckp elok2.
Bkn semestinya kite syg lg kan kan kan kan nenek kan?

Lalalala!~

Tanpa Nama berkata...

simpan ajelah..org dh bg kan =p

tity berkata...

hoho..
sy dah buang barang2 bekaitn ex- sbb tym tu teramat lah geram kt dia..

tp skrg ktorg kawan, dan brg2 dia bagi sy keep in good condition.

admin berkata...

I LOVE TO KEEP THEM AS MINE,
semua itu kenangan. :)
bila kita sakit hati, jangan fikirkannya, fikirlah yang manis tentang barang itu :D
itu dah cukup menunjukkan yang kita cukup gembira dengan kehidupan kita sekarang tanpa dia. :D

Tanpa Nama berkata...

buat reter la... hahhaa~~ tapi law ko tak nak ko ley kasik kat aku... aku terima je mende2 free nih

yanalolu'xx berkata...

yana simpan jek..

tp x pernah usha2 nk kenang or nak belek2 belek..

sbb saket aty.

lau buang, rugi kot..

org da bg.

maksudnya,

BARANG TU MILIK KITA OK!!

haha..

Syazni Rahim berkata...

kite wat xtau je ngan brg2 tu...siap lupe lg..hehe

Ansari Azrul berkata...

kasi bakar.. hehe.. mula2 x bakar.. tapi lepas dia buat cerita2 x enak di dengar konon sy ni bomohkan dia (gila!) saya bkar semua yang berkaitan dgn dia..puas hati..

Nad berkata...

salam there
best gilep entry nihh
hehehe
4 me la kan...
bungkus elok2 lam 1 kotak then smpan bwh katil
hehehehe
1 day nnti kalu rase nak bkk bru amik balik
syg laa nak buang..
hehehehe
btw ur entry smua best2..ehhehee

Cik Siti Hajar berkata...

asna,cik zety,uruchimaru,ellenyna,♥ayudeadwish♥ ,yanalolu'xx,Happy Online....
yeah..mari kite guna brg itu sampai jahanam..:)

Tanpa Nama berkata...

i pernah bakar..
tp bakar kad2 yg i bg kt dia (dia pulangkan kat i)
nyampah je tgk ayat2 cinta yg i tulis utk dia..
hampeh.

Tanpa Nama berkata...

kalo ktew, ktew still simpan tp bkn tok pameran...mau jaga prasaan mr pr0cess0r, nt jelez smahunyer...
hak hak hak...(ckp cm pnah bercinte sblom nih, ahaks!)

xgune la berdendam, slagi berdendam smpy bler xabes. id0p xaman, juz let it go k?