13.10.09

satu mlm aku berfikir

satu mlm aku xtido..memikirkan something..mcm3 yg aku fikirkan..kebanyakkannya perkara yg negatif sama sekali..nak tahu kenapa? klik sini..xnak tahu pun xpe..aku x kisah..

>bile kepercayaan tu langsung xde..mcm mne hbgn nk berkekalan?

>walau xbyk kepercayaan diberi..tp seharusnye mesti ade sedikit..walau sebesar hama sekalipun..

nota hati : skrg baru aku tersedar dr lena..yg aku mungkin x boleh mengharapkan sesuatu dari hbngn yg dh lame dibina ini..

6 ulasan:

nEa FleriDa berkata...

dear..
btl tu.. bg nil..
kpcyaan dlm 1 phubungan yg mjd asas hbungan tu untk kkl bahagia..

klu slg xprcya mcmne nk trus-trusn hdup bsama kn..

asna cute berkata...

owh dear.. better putus jer drpd tanggung derita hati tue...

Sad hear it from you..tabah okey!~

Fiq berkata...

hubungan atas kepercayaan baru kukuh. klu tak percaya, tnya la otai kapel yg awak kenal. percayalah...=( (tumpang bersedih...)

p.i.n.a.t. berkata...

sakit bile kite tau yg org kite syg x caye kt kite lsg.
trust me,pinat tau rase tu.
kuat k.!

butterfly berkata...

i dont know what to do...
;(

cookie devine berkata...

Syg,Xberbaloi memikirkan tentang lelaki yang byk menumpahkan airmata kita.Setiap r/ship kena ada rs percaya walaupun bkn 100% tetapi bila kepercayaan itu di robek kamu tau sendiri rsnya.
Untuk kisah lebih lanjut tentang perjalanan hidup kamu yg masih muda sila ke blog Cik Cookie untuk entry terakhir August tahun ini.