4.12.09

perlukan pertolongan korang!

aku nak mintak tolong korang..pleshh..korang baikkan..korang mesti banyak idea unik3..lagi ayu ♠♥♠DEATHWISH♠♥♠…aku taw..die mmg banyak idea.cik asna cute juge begitu..banyak idea yg mengarut3..kan asna..heee~~x lupe jugak pade Cik Cookie kite..die pun byk idea tuh..kan CC..i know larr…

nak mintak tolong bagi aku satu nama unik tuk blog aku lagi satu..aku nak bukak blog tuk masakan aku yg poyo3 sedap tuh..hahahaha…konon3 je sedap..padahal hampeh! tapi aku pedulik ape..aku tetap nak bukak blog masakan..tp xtaw nk bg name apa..pleshh..korang..tolong aku yea..idea korang pasti beshh!!

sesape yang singgah kat blog aku pun..kot3 lerr de idea…pleshh..tinggalkan komen korang ye..[mcm lerr de yg nk melwt blog aku!]

aku rase nak privatekan dis blog..what ur opinion my readers??

8 ulasan:

Anisa berkata...

aik.
nape perlu private2..
tsk~

jgn la cmtu
kang aku nanges

sob```

zella y berkata...

ala... jgn la private kan.... :)

blog masakan?? best tu... sbb ade gak teringin nak buat link untuk semua blog masakan yg best2!!

psl nama tu...ape kata u sndiri yg bg... idea tu cb cari time masak..sure dpt hehehhe...

Noor Fatin berkata...

errr... butterfly hot recipe? hahaa! adeh...hehehe~ blur2..


xnk la pvt..nk tgk gak..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

alor~~~

awat nak private dear?

kertasgraf berkata...

errr~
xya la private..
huuu~

nak title ke??
nak idea??
hihih
- 'makan angin'
- 'house of recipe'

-lain2 pikiaq sdiri..
huhuh =p

alan berkata...

try nama the iron chef hahaha
*saje singgah jap*

Tanpa Nama berkata...

penin gak nk pikir
tapi law ko nak wat blog masakan aku cadang ko letak la nama

dark chef butterfly ke

chemical crunch atau kitchen ke

ironic chef butterfly

silence killer chef...wakakakaa

deathchef...ni dah cam deathwish aku je

sweeties bloody butterfly's cookies

dark plate butterfly

alaaa~~
law nak share2 idea t ko ym aku

ayu_deadwish@yahoo.com

hehehee~~

Cik Siti Hajar berkata...

aNiSa hANg tUaH : sadiss...sampai nk nanges..ngee~

NOOR FATIN : hehe..beshh jugak tuh.!

LORD ZARA 札拉 : tetibe pk nk private kan..~~~

kertasgraf :besh jugak name tuh!

alan : iron chef?? muahahaha...xhebt nk taruk nme tuh...thx singgah ye..:)

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ : kan ku dh bilang...dak ayu ni byk idea ngarut3..u add i laa..i malu laa..awwww~~~