13.1.10

serabut sangat!

aku tak tahu kenapa minggu ni macam hampeh sangat-sangat bagi aku..aku buat assigment dengan semangatnya..siap awal..tak macam selalu..tapi..bila aku check jawapan dengan lecturer..boleh semua jawapan aku salah!!! wth??? sudahnya aku anta lambat jugak..then, wat another assigment...aku tak tahu nak mulakan apa..aku tak tahu jawapnnya apa..memang tak boleh berfikir langsung..wuhaaaaaa~~~~apa lah jadi dengan aku ni..

aku tak tahu kenapa..otak aku serabut semacam..minggu ni tak bercakap sangat macam selalu..apa yang aku fikirkan? aku pon tak tahu laa wei! stress tersangat-sangatlah…..sampai dah dua malam aku kena migrain..lama dah tak kena..dah dekat 6 7 bulan tak kena..tetiba kena lak..mau aku tak menangis..sakit..

 

aku bukan tgh PMS..jgn korang memandai lak!

13 ulasan:

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

mne ko tau ko tak pms?
mne le tau hampir2 waktu pms ke~
wekeekeke~

byk2kan relex k~

butterfly berkata...

sengal lah ayu...
aku taw laa bkn pms...
lmbt lg ...

ini blog wirdah berkata...

rilex dear.jgn tension2 sgt.
lumrah idop sbg student.wee~

farhana afri berkata...

ngaaa..~~
adat la tuh.. kkdg ade tyme otak blur camnie...
balik umah, lepak2, rehat...
xpon g bercuti.. tggl jap sumer menda yg wat serabot paler... huhuuuu

Ijan berkata...

cianny..bdan+otak butterfly perlu rest tu. gi la bercuti kat mne2.hihi

butterfly berkata...

ini blog wirdah
dah tension tersgt3 dah ni..

farhana afri
yeaa..btul..mggu ni nak lek uma..hooyeay!

Ijan
mmg nak g bercuti..tp nan ado dwet..
sobbsss.sobbss..;(

Cik Cookie berkata...

CC rs syndrom malas study tuh

butterfly berkata...

muahahahahaha....walawey..
mcm tepat je tekaan CC tu..:)

dila berkata...

bila berkait dengan jiwa ni..eloklah kot dekatkan diri dengan NYA..moga2 dia permudahkan segalanya...

p/s:ada sound macam ustazah ke..?hehe.

butterfly berkata...

hehehehe...adelah sikit3..anyway..thx for advice yea..~~

@ku d! sin!e berkata...

saba erk..
haha..
jgn ilagkan smgt tuh..
keep it up..
lalalalala..

Siti Fatimah Nabihah berkata...

huhu..yaka?? sabar2 erk! ct pon da masalh juga.. ct harap nnti dptla idea nk wat assgmnt tuh.. hehe.. cheer up! jaga kesihatan k?

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

nak cakap jugak


ouhhh anda kne PMS ye ? hikhikhik.