1.3.10

isnin yang bosan.

hari ni aku diberi mc..suke! sebabnya aku memang malas nak keje..semalam buat makan-makan sikit kat uma..alah, yang datang pun sedara-mara aku jerk..kawan aku mimah dan jugak mylurve..tu yang suke dapat mc..badan penat sangat..semalam pun aku tido awal..

banyak yang aku masak..alhamdulillah semuanya abis..pic nan ado~~sob..sob..sob..sebab aku busy lah kan semalam..nset aku pun tak de bateri..

rabu ni nak kena balik kolej..aku rasa, sem ni je lah yang aku balik awal..selalunya aku..time mula claz lah baru aku terhegeh-hegeh nak balik kolej..al-maklumlah..sem akhirlah katakan..semangat tu tinggi sikit..kan? mudah-mudahan ni sem terakhir aku..amin!

cuti sem ni aku teringin sangat nak pegi jogging kat taman tasik shah alam..tempat main aku kecik-kecik dulu..tapi asyik tak de masa je..nak pegi dengan mylurve..ada ke dia ckp..kalau setakat nak pegi sebab nak bergambar..tak payahlah..sampai hati dia cakap macam tu..macamlah dia tak tahu aku ni dengan kamera tak dapat dipisahkan..huhuhu..

orang cakapkan..isnin ni ahri yang paling membosankan dalam hidup..ala..kan weekend dah cuti..jadi bila tiba isnin ni..aduhai…memang malaslah..ramai yang berpendapat begitu..anda bagaimana?

5 ulasan:

green berkata...

isnin mmg cm ni..dah sedap cuti...huhu

s y i e r a berkata...

btol btol .
klu mse skola dlu,
senin la ari plg tak smngat .
haha

miss anne berkata...

btol2..hari paling liat

@ku d! sin!e berkata...

aku pown x suke ari isnin..
aku ske ary rabu or jumaat..
x tau naper???
huhuhu

butterfly berkata...

green : yup..dah sedap cuti..tu yg malas tuh..

s y i e r a : hehehe..sbb ade perhimpunan yg kena diri lame3 sambil dengar ucapan kan? heee~~

miss anne : hehehe..mcm trademark lak kan tuk hari isnin..isnin = malas..

@ku d! sin!e : aku tahu nape..rabu sbb wayang murah..jumaat sebab hari last ade claz..:)