9.8.10

apa tajuk yang sesuai???

saya selalu bergaduh dengan mylurve pasal blog ni... dia selalu mempertikaikan apa yang saya taip di sini...

dia pun selalu cakap yang ni adalah blog bersama...uhh... saya tak sanggup untuk berkongsi... biarlah nak cakap saya kedekut ke apa pun... saya tak kisah.. sebab ni milik saya...

sebab puasa nak tiba ni kan.. ada lah orang yang nak berbisnes ni.. bisnes kueh raya.. saya adalah buat kecil-kecilan... dan ada pulak sedara - mara duk bertanya resepi kueh ni.. sedangkan dia tahu yang saya dan adik berniaga... haa... kalau korang bagi ke tak??

lepas raya baru saya bagi.. abah cakap.. bukan kedekut ke apa.. tapai tu macam nak potong line orang.. memang rezeki masing-masing.. tapi tolonglah berniaga secara sihat..

sejak kebelakangan ni entry makin mengarut kan???

4 ulasan:

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! berkata...

hahahaha...sya nak shinchan...tetibe =.='..nway happy fasting dear..:)

Mario berkata...

hohoho...gud luck yer niaga tapai...tapai apa?

ishiko berkata...

huhuu.. kalo bg rsepi kang da jadi biskot yg same... >_<

jeBateja berkata...

Uikk..betul lah tu...wife den buat kek...dia tak pernah bagi resepi kat org..??

Org mintak....dia tak layan...kecuali resepi puding...mmg dah siap video....ahakz