2.8.10

Award yang terkumpul..:P





award from Puan Asna...

1) bagi pulak award nie kat 5 orang yang korang rasa ada nilai-nilai PERSAHABATAN yang baik dalam DUNIA BLOGGING nie.

Orang pertama nak bagi kepada

1)
Are-Gya
5) Oyon

2) Ape nilai persahabatan yang ada pada setiap 14 orang tersebut? war-warkan. 

Setiap nilai persahabatan itu punyai nilai yang berharga....:))
3) Sila nyatakan perkara yang PALING hebat korang buat sebagai sahabat. Untuk kita jadikan panduan dan ikutan.


cukuplah sekadar menjadi seorang sahabat betul-betul memahami erti "sahabat"... insya'allah persahabatan itu akan kekal... walaupun hanya di alam maya sahaja..:D


p/s: Thanks to asna... u r my friend dear..BFF..:)

next award.....



Thanks a lot Eira



1. Ucap terima kasih kepada pemberi award?
 saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada
  ♥EiRa♥, si pemberi award...

2. Apa pendapat korang mengenai blog ni?
blog ni?? blog saya atau
Eira??

3. Apa perasaan korang bila dapat award ni?
of course lah happy kan??

4. 2 orang yg korang nak tag?
tak nak tag siapa-siapa...
heee~~~



yang bawah ni from Layla...
tq.....


1 ulasan:

asna cute berkata...

comel kan award nie! mcm tuan yg dpt award nie jugak =))