30.8.10

merdeka ke minda kita?

hai semua… selamat malam.. malam ni malam kemerdekaan kan??

kepada sesiapa yang nak celebrate tu.. harapnya dengan cara yang betullah.. jangan cara barat..

merdeka negara.. maka minda juga kena merdeka jugak… kalau setakat negara merdeka.. tapi rakyatnya mundur… tak merdeka lagi.. pon takde gunanya… terutama kaum melayu… saya rasa tak semua kaum melayu itu merdeka..

alhamdulillah.. saya dah dapat kerja yang gaji boleh tahan lah.. tapi next month baru mula.. berdebar-debar sangat… harap semuanya berjalan lancar…

sejak kerja ni.. hidup sibuk semacam.. tambah bila bulan ramadhan ni… balik kerja je, cari bantal dengan tilam… rindu sokmo dengan mereka… hehehehe..

korang mesti dah preparation raya kan?? sedihnya… saya tak beraya tahun ni.. kena kerja raya pertama dan kedua… tapi takpe.. sebab saya takde kampung… memang raya di klang dan pandan indah… haa… orang balik kampung.. saya balik bandar…

eh.. mengantuklah.. masuk tidur dulu ye.. gudnyte semua…

assalammualaikum..

1 ulasan:

jeBateja berkata...

OOOO...orang bandau yeaaa.....tolong tenguk-tengukkan rumah den masa den balik kampung erk...ahakz...

Selamat Meyambut Hari Kemerdekaan...