27.9.10

sebelum dan selepas??

perbezaan selepas habis study..

tak boleh mintak duit sesuka hati kat parent..> walaupun mintak macam mana pun.. memang tak dapat.. kalau dapat di classify kan sebagai pinjaman...


dulu kalau keluar semua kena report...> sekarang ni ada kelonggaran sedikit... sedikit je pun!


kena lebih bertanggungjawab dalam menguruskan hal ehwal rumah....> jadi drebar separuh masa untuk adik-adik...
masa study dulu rajin bebenor memasak.. cari resepi baru...> sekarang malas sokmo nak masak.. cuba resepi baru apatah lagi...[apa guna ada adik belajar kulinari..?]


dulu rajin suka bebenor menangkap gambar..walau dimana pun saya berada..>>sekarang ni malas dah nak keluarkan nset.. yelah, orang lain guna DSLR.. eden guna nset cikai je..(segan)
haaa... yang ni paling ketara sekali... berat badan naik... tapi pinggang still maintain... adik cakap jadi pecahan tak wajar dah bentuk badan ni...;(





3 ulasan:

noor afzan berkata...

yang last tu mmg betul..
setelah 2 tahun grad, tgk member2 yang dahulu kurus sekarang semua dah macam di pam pam..
ahaha~

jeBateja berkata...

hidup musti berubah erk....kalau sama je dulu n sekarang...mana best...ahakz

Are-Gya berkata...

tang camera tu..kiter samer..yg len..de cikit2 tempias..hahahahaha