20.11.10

tag from nelly...

tag from my bestie... N E L L Y..

25 facts about me..

  1. kuat makan dan suka makan apa sahaja...
  2. berat badan dah naik selepas tamat belajar..
  3. punyai jiwa sensitif walaupun attitude ala-ala ganas gitu..
  4. suka bersahabat dan appreciate my friend so much!
  5. suka makan makanan yang pedas...
  6. garang dengan orang bawahan...
  7. suka berangan sebelum tidur..(oppss!! terkeluar secret!)
  8. tak suka mandi...
  9. internet dan saya tidak dapat dipisahkan!
  10. takde kampung halaman..tapi ada bandar halaman!
  11. gilakan handset..(tapi sekarang takde $$ nak tukar handset..)
  12. tak pernah basuh kereta sendiri.. selalu hantar kedai je..pemalas!
  13. tak suka bau bunga..busuk laa...
  14. bila cuaca panas msti selsema..
  15. tak boleh pakai silver @ emas tiruan.. kulit sensitip lebih..
  16. suka snap pic..
  17. suka edit pic..kunun-kunun nak lagi lawa lah..
  18. i like soft color..
  19. teringin nak pergi zoo...
  20. suka mandi laut & sungai & air terjun..
  21. mood cepat berubah..
  22. paling malas sekali nak mengemas rumah...
  23. adik beradik semuanya perempuan..
  24. saya tak suka orang panggil nama penuh saya..
  25. saya lebih rendah dari adik-adik saya...
tu je kot..hehehhe...

2 ulasan:

amira faqihah berkata...

peliknya cuaca panas selesema,,biase org cuaca sejuk ;D

ARA AMNAN berkata...

tak suka mandi...!!!haaaaaaa..