23.4.11

mehlah cium bau tu ramai-ramai...=]

firstly when i read this statement..saya terus tersenyum + gelak...hehehhehe...

satu kajian di luar negara mendapati bahawa bau peluh lelaki boleh membantu kaum hawa menurunkan tekanan yang di hadapinya.. plusss.... membantu melancarkan perjalanan haid wanita.. huh! sungguh besar yea peranan peluh lelaki ni... serius! macam tak percaya je...


cuba korang try bau peluh bangla ke nepal ke?? ngeee~~~ boleh muntah satu tong kot...

b...mehlah gelakkan cyg...muahahhahahhaha=]

sumber tu dari majalah REMAJA edisi 1 Nov 2010...:)

8 ulasan:

sherah berkata...

hahaha tak sanggup la cium ketiak org nepal hahaha pengsan!sebulan tak bangun2 wkakakaka kite singgah balik hehe timekaceh yang link :P

butterfly berkata...

hahahha,,,=] kalau ada yang tak muntah..mmg salute 101% laa...;)


welcome fren..=]

WAHIDA ALIAS berkata...

kalo nepal ngn bangla tu takyah bau ketiak dorg..lalu je sebelah dorg da bole herot hidong dok bau tengik bdn..

Amoi berkata...

"sayang meh lah bau ketiak abang ni. ada peluh ni"

auuuum~

butterfly berkata...

Wahida: bau diaorg unik! Ngeee~

butterfly berkata...

Amoi; itu dah nada laen..:-D

p[A]n[A]d[O]L berkata...

euwwwww..
rela stres dr cium bau tue tuk hilangkn stress..
kang xnya hilang stress,
tp trus mental..ahhaha

butterfly berkata...

Terus stress sampai nk tercabut lubang idung..huhuhu..