14.8.11

uhh..tragedi ramadhan..;(

hari ni (14 08 11) tragedi ramadhan bagi saya..T_T"

bukak puasa sorang-sorang.. first ever ramadhan tahun ini...;( sedih pulak rasanya...
 ajak si demok buka same.. die tido je.. dah nak dekat waktu baru terhegeh-hegeh nak bangun.. 

jadi, niat dalam hati beli makanan kat PARAM..makan kat umah je lah.. sebelum tu! kena pergi ATM dulu.. $$$ takde... pukul 6.15 saya pun keluar rumah.. rilex je.. sampai ATM, panjangnya barisan.. adoiyai.. nak tak nak kena jugak beratur kan? sampai je giliran saya.. mesin ATM tu "out of service"... perghhhh!! berangin tengok mesin tu... rasa nak bakor je..

masuk dalam keta.. carik duit seringit-seringit.. satu-satu tempat saya bongkar... jumpa RM7.00.. cekalkan hati je.. pergi bazar.. niat hati nak makan nasi campur.. tapi takut kang harga mahal.. jadi cari makanan yang harga fixed... akhirnya beli nasi ayam..walau tekak tak rela..hati paksa jugak untuk membelinya.. sadis betul..

apa pun, bersyukurlah.. sebab ada jugak rezeki yang diberi dari mereka yang kurang bernasib baik... alhamdulillah..=]

1 ulasan:

POSH76 berkata...

blogwalking