24.2.12

membaca pepatah di hari Jumaat

Assalammualaikum...

today it's friday.. yeayy!! macam lama nak tunggu hari jumaat ni.. nak update blog dengan macam-macam cerita.. but, kat ofis dah tak boleh nak post entri lah.. hanya baca blog je boleh.. benci!

hari ni nak share quotes yang saya tertarik dari blog Poyaty... 


" I wish memories were like text messages, so we could delete the ones we don't like & keep the special ones forever"

memang sangat mengharapkan sebegitu... tak larat nak ingat memori yang panjang menjela..memang banyak kenangan yang manis tapi mengenangkan kisah disebalik itu.. Allah je tahu bagaimana perasaan tu terguris... 


"Be honest with the people who love you, they deserve your honesty"

I thought I will deserve honest when I being honest in every single thing I done.. tapi sebaliknya.. Mungkin bukan nasib saya kan.. cuba untuk trerima keadaan ini... tabahkanlah hati ni.. ATAU mungkin he not love me.. it's ok.. dah boleh terima kenyataan...



" Dear past, stop tapping me on the shoulder. I don't want to look back anymore"

tak larat nak ingat dah.. "dear past, please give me back my heart, my soul and my trust." that's all I need.




kebelakangan ni.. asyik fikir masa silam.. gugur air mata.. sebab rasa macam tak berbaloi atas apa yang saya buat dengan apa yang saya dapat...


Ya Allah, aku mohon Kau berikanlah balasan setimpal atas apa yang berlaku..ameen~~

Tiada ulasan: