17.2.12

Siapa Dia Sebelum Daku?

"Aku selalu memikirkannya
Siapa dia sebelum daku
Gadis kau puja hingga kecewa
Kini kau tak menyatakan
"
 pernah dengar tak lagu tu? Siapa Dia Sebelum Daku.. lagu lama.. korang-korang pernah terfikir tak macam dalam lagu tu?



Saya tak pernah lah terfikir perkara ni.. pernah tanyalah kot.. entah, lupa dah.. bukan apa.. ade seorang kenalan saya, yang mesti tanya habis-habisan pasal benda ni kat bf die.. she told me that she only want to know.. sebab taknak buat kesilapan yang sama.. ouhhh.. so sweet laa kan..

Tapi…



Pada pandangan saya.. tak payahlah nak tahu kot.. tu hal antara mereka kan.. benda dah settel, dah takde mende lagi nak dikenang mahupun ungkit... so, let it go...

Nanti kang ada yang bergaduh kang.. tersentap ke.. tersentap tu bahaya okay dalam sesuatu perhubungan tu.. so, benda dah lepas tak payahlah nak ditanya-tanya lagi.. just create a new story of your love story.. itu lebih membahagiakan.. betul tak??



bila marah dan benci menjadi satu.. kenapa tiba-tiba sayang pulak yang saya rasa?? hurmm.. weird..^^ biarkan rasa ni berlalu seperti angin.. harap-harapnya begitu...






Tiada ulasan: