2.4.12

Produk Skincare Yang Comel dan Elegan

beberapa hari ni saya asyik keluar masuk guardian dengan watson je.. sebab ada sale.. ade discount lah yang penting.. saya nak cari mascara je sebenarnya.. tapi biasalah.. cari barang satu je.. tapi berjam-jam pulak.. sekarang ni saya suka nak pergi guardian dan watson yang besar je.. outlet kecik-kecik i tak pandang.. hehehe.. sebab puas kot nak survey macam-macam kat outlet yang besar...

niat nak cari mascara kan.. tapi bila dah pandang benda lain.. keluar dari watson, lain yang di beli.. hehehe..:D 


SKINZ INFINITE

saya terbeli salah satu produk ni.. apa ke namanya ntah.. tapi untuk mata.. maklumlah.. mata saya ni kalah mata panda.. eyebag yang teruk.. sebab utama saya beli produk ni.. sebab packaging dia lawa! jadi, marketing dia memang bagus kan.. buat packaging lawa + comel + elegan dapat menarik minat customer macam saya.. hehehe.. macam budak-budak je.. tapi serius.. saya pandang je set ni.. kenan betul dengan warna purple black dia..

dan dan time tu jugak saya cakap.. ehh.. nak tukar skincare la.. hikhik:p sebelum ni saya pakai nano white.. ok lah saya rasa.. sebab kulit saya takde keluar jerawat.. tapi nak kata white tu.. biasa-biasa je..


lepas tengok brand ni.. jalan lagi.. tibe-tibe nampak pulak satu set produk warna pink.. haa.. kemainlah saya ambik.. test produk.. letak kat tapak tangan.. letak kat lengan.. pastu bau.. wanginyeee!! Face Mist tu memang best!  


see... how pink it is..
comel!

Za Total Hydration 


tengah berkira-kira nak membeli yang mana... tapi saya ni kalau membeli tak pernah lagi beli satu set.. sebab saya ni bukannya rajin setiap hari nak guna.. lagi-lagi kalau saya balik kerja dah penat sangat.. kirim salam lah nak pakai semua ni.. memang tak punya..


tapi saya tak beli lagi.. saya google dulu.. hehehe.. :) kena tengok kemampuan jugak.. saya nak beli satu set memang terus terang saya cakap tak mampu.. dan bagi saya membazir.. sebab bukannya saya guna kesemuanya pun..


eehhhh.. terpanjang pulak entri ni..  nanti kita sambunglah..



1 ulasan:

dhiera zainudin berkata...

cantik gile packaging dia. tapi kite suka lagi pakai tia amelia~