5.6.12

Burger Bakar Kaw Kaw tak sesedap mana.

Sekarang ni kan famous dengan burger bakar lah burger YB laa.. semua jenis burger lah.. burger ramly dan burger oblong kena di anak tirikan buat sementara waktu ni..hikhik:p
Burger bakar tu pulak daging dia memang puas lah makan…sebab daging dia buat sendiri kan? Minggu lepas saya sempat pergi ke gerai Buger Bakar Kaw Kaw.. Office-mate saya yang tunjuk arah jalan.. nak harapkan saya?? Ehehhehe… tak merasalah makan burger tu.. Terima kasih ye kawan-kawan… lepas gak hajat nak merasa..






gila selekeh... >_______<"














Masa keluar office tu, cuaca elok je.. pertengahan perjalanan tu, hamek..! hujan selebat-lebatnya.. nasib baik rumah office-mate saya berdekatan kawasan wangsamaju tu.. apa lagi, singgah rumah dia sebab nak amik payung.. yang bestnya, payung rumah dia semua besar-besar, means muat untuk 2 orang lah..


muka kelaparan...


Aina dan Amy..



Thanks to Aina sebab tunjukkan jalan...



Sampai je sana.. Alhamdulillah, orang tak ramai.. mungkin sebab hujan lebat kan? Kejap je dapat order.. seronok!


ni bukan saya punya..
ni burger ayam...

saya order burger daging...

Masa tengah makan burger ni, memang orang ramai sangat.. berpusu-pusu orang dating kedai dia.. fuhhhh! Ada hikmah di sebalik hujan lebat tu..
Tapi bagi saya burger tu takde special mana..sebab burger bakar baru lagi kat Malaysia ni kan.. sebab tu Nampak luar biasa sangat.. rasa dia, biasa je.. xde special mana pon.. sayur pon tak banyak.. kalau korang perut luas dan banyak ruang.. bolehlah makan sensorang..ni dari pengalaman mulut yang rasa ni lah kan.. lepas ni, nak try burger bakar yazid pulak..  tapi tu kena bawak kawan2 jugak.. sebab nak makan sorang memang tak larat der…


2 ulasan:

~LoVE PiNk~ berkata...

wahh hajar,bestnye..

org da lme nk g,tpi xpenah sampai pon..

mintak tlg pos kan ly??hee

Tiq berkata...

nak rasa jugak..terliurrr