8.8.12

Review Segi Seri 3 in 1 Steamboat, Shah Alam

Jumaat yang lepas saya buka puasa dengan kawan-kawan.. sepasang couple.. saya ni menyibuk je.. ehehhe… makan steamboat.. memula nak pergi Island BBQ Steamboat kat Kg. Melayu Subang tu.. tapi saya call kul 12pm, nak reserved.. dah full.. orang tu cakap full until ahad.. perghhh.. memang pack lah kan kedai tu.. then, saya google lagi.. dorang nak jugak makan steamboat.. sebelum ni saya dah bawak dorang pergi makan kat Flaming Steamboat.. this time nak try kedai lain pulak lah..
Google punye google jumpa kedai ni…

korang google lah eh..

Harga not bad.. RM33 before tax and service charge..:) affordable lagi…
Kat sini ada surau, tu yang bestnye.. tau lah kan kalau makan buffet ni kite mesti akan take more time kan? Puasa ke tak sama je.. =]

Kedai ni kat seksyen 23.. lepas dari bulatan kayangan amik jalan nak ke highway kesas tu… ikut situ..
Dengan semangatnya kul 5.30 petang dah sampai kedai ni.. ahahaha..kiteorang adalah antara yang terawal datang kedai ni.. lepas tu nampak dorang dah sediakan makanan untuk buffet..

tu semua ada makanan tu..
 banyakkan ??



antara sebahagiannya..
paling sedap ayam panggang madu...



sape yang datang hari jumaat,sabtu dan ahad..
dapatlah merasa kambing bakar ni..

saya tak merasa pun...
 kat sini kalau nak bbq korang kena panggang sendiri.. ada dua tempat khas untuk memanggang...
saya tak memanggang pun.. being lazy on that day...



aiskrim memang feveret sejak azali lagi..
dua kali beratur ambik aiskrim ni...











antara pilihan untuk di steamboat kan..
memang banyak pilihan...




sos pencicah..


overall makan kat sini not bad.. cuma kalau lambat.. cawan abis..dan susahnya nak suruh dorang ni amikkan kita cawan... then, kat sini meja agak kecik lah...



see my meja...

saya punya makanan je dah penuhkan meja..

okey, this week pun ada berbuka kat luar..

kedai yang mana.. kita tunggu yea...



6 ulasan:

Kasmiyati.Andreas berkata...

nyum nyummm , nampak sedap semuanya , heheh :D

SadiyanaSadikin @ $$ berkata...

nyam..nyumm..sedap nye.

Tanpa Nama berkata...

Air dyee unlimited keee?

Cik Siti Hajar berkata...

Kasmiyati.Andreas : mmg sedap!

$$ : sedappp!

Anonymous : air die unlimited.. ade air panas dan air sejuk..

sarah mohamad berkata...

Dah pernah makan sini hajar dan pengalaman makan kat sini tak berapa ok. Hehehe nxt time xmo dah lah. Dari sini dekat je dgn tempat saya.

Cik Siti Hajar berkata...

oh ye ke....

xpe.. leh ty yg laen laa..