11.9.12

membebel sebab UPSR



sumber : google


hari ni exam UPSR bermula.. dari malam tadi saya duk bebel kat adik yang bongsu sebab dia salah seorang yang akan menduduki exam ini.. memang hati panaslah tengok dia relax je.. kat rumah memang adakalanya saya jadi ala-ala mak.. sebab my mum is working.. ibu saya selalu kerja shift petang sebab pagi nak kemas rumah masak bagai kan.. so, dia memang suka kerja shift petang je.. dont ask me how she managed to get 1 shift only...


sumber google


berbalik pada kes adik saya ni... saya memang menggelegak tengok dia study depan tv.. then i asked her o switch off tv.. dia buat derk je... kenangkan esok (read: hari ni) dia exam saya sabarkan je.. kalau tak memang lama kena tangan..!

saya jenis baran.. sekali cakap buat derk.. dua kali cakap buat dekk jugak.. kali ketiga memang tangan sampai kat muka..

kelmarin (ahad) , balik dari rumah makcik dalam pukul 9, then saya suruh dia mandi.. dia main handset je.. kali kedua saya suruh dia tak bergerak jugak.. terus naik tangan kat muka... haaa... memang mendapatlah kau! menduga perasaan.. orang cakap leklok taknak dengar... buat kepala angin sendiri.. tu pun saya perlahan gerakan tangan.. kang demam lak kan.. 

macam mana lah kalau ada anak sendiri nanti kan?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabo cik kak... nak 'tangan' jgn kt muka / bhg kepala..