30.10.12

Berkawan seikhlas hati



Sejak dua menjak ni, ramai pulak nak kenalkan saya dengan lelaki-lelaki bujang.. baik kawan rapat mahupun kawan jauh.. huhuhu:p

I terima je uolls.. tapi tolonglah jangan nak kenenkan macam hari ni jumpa esok kena kahwin.. aiyooo.. pening kepala nak melayan kalau begitu.. saya kalau nampak seseorang yang baru kenal dah cenderung terus ke arah yang berat ni.. memang daku reject terus...


 sumbe : google

Silalah faham, saya kenal dengan mereka untuk berKAWAN.. lebih dari itu, adalah kuasa Allah.. tapi buat masa ni, tolonglah kenal dan berkawan je.. ni baru berkawan dah tanya pergi mana dengan siapa.. alahai! Lemas weii..

Dan saya tak suka kalau kenal thru phone.. my phone number is my privacy.. saya takkan bagi seseorang yang baru kenal no phone saya.. jadi apa-apa kang susah.. so, I choose bbm method and facebook.. tapi saya takkan approve as friend di facebook..almaklumlah, banyak pic saya di sana yer..

Facebook saya selalunya kawan yang kenal je.. tu pun tak semua saya approve.. setakat kalau kau pernah satu sekolah, tapi tak pernah tahu kewujudan satu sama lain.. baik tak payahkan? 


 sumber : hussnana blog


Satu je, just follow with the flow… takdir tu allah dah tentukan.. 


"Jangan memberi harapan kepada yang belum pasti. dan jangan menaruh harapan kepada yang belum tentu dimiliki. Jika mahu memilikinya, berdoalah."