8.11.12

Suka Bergambar?



Sejak dari sekolah lagi saya suka bergambar.. dan setakat ni saya dah kumpul hampir 3000++ pic dari zaman sekolah menengah sampailah 2012… tak tahulah nak kata banyak sangat ke atau biasa-biasa je.. patutnya ada banyak lagi.. tapi saya banyak delete gambar kisah silam… 

Kalau dulu-dulu, sebelum handset ada kamera.. saya guna kamera yang kena ada kodak tu.. saya ingat lagi, masa sekolah teknik, saya suka pinjam kamera Aina.. compact kamera tak mampu lagi masa tu… lepas abis sekolah menengah baru beli handset ada kamera.. itu pun yang tak de megapixel.. tapi bergambar sakan macam DSLR.. hahaha.. peduli apa, janji nampak muka sudah..

Bila masuk zaman kolej pulak, baru lah beli phone sony yang kamera best sikit.. 3.2 megapixel.. memang seronok habis masa tu! asal lawa sikit mula lah nak berposing sakna.. Pastu zaman sekarang tak malu-malu dah nak tangkap gambar depan orang ramai.. hihihi..:p

Perubahan zaman kan? Dan sehingga ke hari ni saya tetap ber camwhore.. setiap hari.. :P

Dan kalau pergi mana-mana tempat yang saya rasa pemandangannya cantik.. haa.. memang sape yang temankan saya tu.. lebamlah nak snap pic saya.. hihi


 i love red... :)



 tak tahu apa pasal tangan macam tu..



 purple is my favourite.. !



 tembam!







 this is today!!


dan tahun ni gambar saya kebanyakkannya dalam kereta.. **sigh**




3 ulasan:

ct cheery berkata...

cheery pun sukew bergambar dulu tapi tp sekarang dah kurang..malas!!haha

Aishah Jahirah berkata...

best gamba tu kenangan.bila tgk balik mengimbau kenangan le kiranya...

miszgarfien berkata...

gmbr ein pun kebanyakan ye dlm kete....hehhe