3.12.12

Cendol Bakar sehebat Burger Bakar



Semalam saya menghadiri kenduri kahwin kawan sekerja di Sabak Bernam.. on the way nak pergi tu saya tertarik dengan gerai cendol di sepanjang Jalan.. tapi paling menambat hari kedai CENDOL BAKAR..ingat burger je boleh bakar??? Cendol pon boleh… hehee.. sebenarnya Bakar tu nama arwah atok pada pengasas perniagaan ni…

Kenapa saya tertarik dengan ini?? Sebabnyaaa….





Haa… kau.. ada Drivethru lagi tu… sepanjang nak masuk Jalan ke gerai tu memang jem weyhh.. jadi, dengan semangat berkobar-kobar balik je dari rumah pengantin nak pergi pekena cendol ni..




See.. banyak kereta melalui Drivethru ni






kereta beratur panjang, orang yang beratur dalam gerai pun beratur panjang.. tapi prefer beratu dalam kereta.. sebabnya ada aircond.. time ni panas wooo... tu yang kalau pekena cendol kemain sedapnya kan....






Antara menu yang ada... of cos laa sebagai pecinta tegar durian I choose Cendol Durian.. sedap weyhhhhh!!! serius sedap.. lupa nak tangkap pic cendol tersebut sebab dengan rakusnya saya minum.. hihi:p mula-mula ingat nak order Cendol Durian Pulut, tapi saya ni kalau makan Cendol ada pulut confirm kepala pening lepas tu.. perjalanan saya jauh lagi..



landmark nak sampai ke sini.. kalau dari arah Kuala Selangor iku je signboard ke highway Latar.. gerai ni selepas Caltex.kalau dari Klang, kena lalu highway Latar exit Kuala Selangor.. gerai ni berada di sebelah kanan anda..




Overall memang terbaiklah rasa cendol ni...

Tiada ulasan: