30.5.13

corat-coret #24

dengan jujurnya saya rasa saya dah tua sangat... serius.. dulu masa nak masuk umur 20 tahun... perasaan excited sangat-sangat... cakap dalam hati, "aku dah besar lah.." hahahaha... besarlah sangat kan! tapi memang best perasaan nak masuk umur 20 tahun tu...

bila dah mencecah 24tahun.. woooohoooo... perasaan adalah sangat tak best... hahahaha.. semalam tak jumpa ibu langsung.. pagi ni ibu call.. "selamat hari jadi.. 24tahun dah.. agak-agak bila nak kawin?" nampak tak ayat di situ.... o_0"

bila mana umur dah mencecah 24 tahun dan kau seorang perempuan tambahan single adalah status kau.. memang banyak persoalan kan? dan perasaan sangatlah tak best nak menjawab soalan-soalan itu... kalau 24 tahun dan telah memegang status "PUAN" wahhh.. sangatlah bangga bagi saya.. lagi-lagi dah ada anak sendiri..

apa pun, I'm proud to be myself... alhamdulillah Allah panjangkan usia saya... semoga segalanya dipermudahkan untuk saya..


2 ulasan:

fiza nss berkata...

xde la tua sangat pun..comelll je...

Cik Siti Hajar berkata...

comel? hehe.. thanks!