11.6.13

Merah mak ngah..

tak tahu kenapa lately ni suka benar pakai warna merah... merah memang tak agak-agak.. merah mak ngah kauuu... nasib kulit sesuai, kalau tak sesuai pitam orang lain tengok.. nape orang panggil merah mak ngah yer?


  

 tak tahu kenapa gambar tak berapa nak jelas... macam blur je kan? 

tengoklah pipi tu.. dah macam pau dah..




ofis sejuk, pakai blazer laa...

harini puasa.. sebab dua tiga hari ni makan banyak sangat pulak rasanya.. membakar kalori tu memang tak de lah kan? masukkan kalori je ada.. jadi, kenalah puasa. ingat nak puasa sampai khamis.. harap-harap dapatlah.. 

angan-angan nak kurus tapi suka berjogging atas katil. 
ingat dapat ke nak kurus?

2 ulasan:

ellenyna berkata...

diet je babe!

Cik Siti Hajar berkata...

nak diet tu yang agak payah nak buat... yg boleh buat..puasa.. hehehee