13.6.13

Work Life Health



Seminggu dua ni rasa fed-up je nak kerja… tak tahu kenapa.. mana pergi mood bekerja ntah.. kadang-kadang nak balik rumah pun takde mood.. serius! Kalaulah ofis ni boleh buat OT.. mesti muka saya ni je yang hari-hari OT.. sebab balik rumah pun bukan ada buat apa pun..sampai rumah mandi - makan - tengok tv - tidur.. begitulah rutin seharian saya..

Sometimes I wondering why others can be so happy with their life.. cepat-cepat istighfar balik.. semua tu kerja Allah..setiap manusia tu punya takdir yang berbeza.. In fact, takde orang yang akan rasa bahagia selalu, sebab kehidupan ni macam roda..kdang di atas kadang di bawah.. dan tak semua orang bila sedih nak tunjuk kat orang..

Hari tu up status sedih kat FB.. sesiapa yang kenal saya very well.. mesti tahu yang saya ni jarang sedih ataupun susah nak tunjuk kesedihan kat orang lain.. tapi bila saya up status sedih, ramai yang tanya kenapa.. siap ada yang PM lagi kat FB nun.. hehehe.. terharu pulak.. tapi saya tak boleh nak share dengan orang unless orang tu memang dekat di hati saya.. baru sennag nak bercerita.. sebab saya ni memang jenis gelak sana-sini huhahuha je senantiasa..

 double chin itewww ;'(


Sejak masuk usia 24tahun ni, saya selalu baca pasal kesihatan tubuh badan dan juga kecantikan.. siapa yang taknak awet muda hoiit.. semua orang nak.. cer bayang kan, lagi 20tahun orang tegur muka kauorang cakap macam muka budak belasan tahun.. haaa.. tak ke kembang mendengarnya.. hehehehe.. tak mustahilkan? Tengok Kak Ton..comel kan? Kihkih:p

 muka kembang setaman..
bila ntah nak kurusnya ni..



Cemburu tengok orang kurus, tinggi dan cantik.. huwaaa..complete package dorang ada.. best kan? Saya tak cantik tapi cute *muntah hijau*…hahaha.. semua picture snap by camera360 ye.. harap maklong.. :)
 
Ehh.. apa mende entri harini.. merapu gaban sajo.. 


.::Kehidupan tu ibarat sebuah perjalanan yang mana kematian adalah penghujungnya::.

Tiada ulasan: