22.7.13

weekend yang sekejap.

korang rasa tak yang weekend tu amatlah sekejap.. 2hari tu berlalu sekelip mata jer... haihh.. tak puas lah cuti weekend ni..

sabtu saya mengemas rumah.. bukanlah satu rumah pun.. bahagian dapur je saya kemas.. banyaklah yang saya buang.. biasalah ibu saya tu, kalau boleh semua dia nak simpan.. bila dah kemas-kemas camni barulah jumpa barang yang kenkonon hilang tak tahu letak mana.. 

dari pagi sampai pukul 3petang saya mengemas dapur.. padahal rumah sekangkang kera je.. belum lagi rumah besar.. acaner lah gamaknya saya mengemas.. mau makan masa 2 3 hari kot..

ahad pulak saya sempat buat kuih.. chocolate chip cookies.. buat 2 adunan dapat lah dalam 6 balang kecik tu.. tu pun baru rasa sekeping je malam tadi.. ingatkan nak ngap lagi sahur tadi, tapi lupa pulak.. mana tak lupa.. mata mengantuk gila.. tidur pukul 1 pagi, bangun kul 5 pagi.. 4 jam je mata berehat... tu pun berapa kali ibu duk panggil-panggil nama saya.. 

ni pun mengantuk lagi.. nasib baik tak masuk meeting room.. kalau tak, tak tahu macam mana nak tahan kelopak mata dari tetutup...


next entri pasal Chelsea vs Malaysia :)

1 ulasan:

ada mokhtar berkata...

selalu curi-curi main candy crush dalam bilik meeting bila nak hilangkan ngantuk :)