9.9.13

Aina E-day

Hari Sabtu lepas, kawan segonjeng kawan sekepala dah pun bertunang... happy sangat!! 

Dari minggu lepas saya dah buat janji dengan kawan-kawan yang lain.. nak pergi sama.. saya boleh je pergi sorang sebab dah biasa sangat kat rumah dia ni.. tapi yelah, nak meriahkan suasana kena ramai-ramai.. hikhik:p yang ajak tu pun sekepala jugak...

Presenting......


...



...



...





 

Aina on her e-day..
truly she's vey beautiful..
make-up yang sangat kena dengan dia..


oh..dia ni memang pandai survey..




masa tengah bersiap..





just nice..
make-up dia tak terlalu heavy kan?



ni seni picture dari Nelly...



 Mimah ni dah jadi mak orang pun kurus kering...

tensi lah tengok..


 Wani mommy-to-be..

memasing excited nak tangkap pic dgn wani..
masa Mimah pregnnat, dorang ni tak menyempat nak jumpa dengan beliau..

anak Mimah..
Aryan Bazil..


 Mini pelamin diy by herself..

nanti aku tunang memang nak panggil dia ni haa..wat kan pelamin..

 gemuk nyaaaaa~~~





 Aina & Amezar

Saya sampai rumah Aina ni around 12.30 macam tu..masuk bilik tengok Fatin ngan Layla tengah buatkan hantaran.. sebab ada orang sedekah kan barang lagi buat hantaran..so, both of them buatkan lah tapak hantaran tu.. pihak lelaki datang lambat.. around 2 lebih kalau tak silap.. so, memang tak boleh nak tunggu sebab Nelly nak masuk kerja pukul 5 petang..

takpe, yang penting majlis berjalan dengan lancar.. nanti bila majlis besarnya, aku teman kau eh.. :)



yang takde dalam gambar ni Fatin dan Mimah...


dalam ramai-ramai tu kami bertiga paling rapat...
saya seorang je masih pegang tittle solo...
huwaaaa... sedih tau..
tapi semua masih keep in touch..
so, no hal lah!..
hehehe...



1 ulasan:

Unknown berkata...

saat manis kan..meh la dtg CH..hihi