26.11.13

Annual Dinner 2013.. back to school...

last week hari Khamis dan Jumaat ada teambuilding dan annual dinner di Avillion Port Dickson.. memang cantik lah view dari hotel ni.. bilik dia pun not bad.. kalau nak pergi honeymoon.. memang sesuai sgt hotel ni yer...

ni masa last day.. before pergi lunch..

 ni masa baru sampai..

kita kurus kan.?? hahahaha..





cantik-cantik pemandangan dia.. :)

ni boss tangkap kan...
 i love the view..

malam tu ada dinner.. tema back to school... bayangkan lah yang umur baya-baya ibu saya 42tahun ke atas pakai baju sekolah... so comel ok!! Tema back to school ni saya pernah dapat masa tahun 2010.. masa ni masih manager di restoran.. sekarang ni head office pulak buat tema ni.. i olls okay je.. rasa diri macam budak form 5... 

jom kita pergi sekolah!
^_^

 

 sepanjang hidup.. saya tak pernah ada luck dalam lucky draw..
tiap kali lucky draw session..saya hanya tepuk tangan saje..
but not this year!
for the 1st time ever.. ada luck!
hadiah ke-2 pulak tu..
rasa nak lompat-lompat je.. tapi malu.. hahaha



ni Kak Fipah.. muda 2 tahun ke 3 tahun dari ibu saya..
dia menag pressure cooker tu...
tapi sebab dia pegangkan orang lain punya tu..
tayang sekali lah.. 

 kami se-geng..

this is my big boss..


ni both of my bosses..


 gambar paling buruks... 


tengok gambar je lah yer... hihihi :)


 2010 vs 2013

kussss semangat tengok pic 2010..
kenapa comel sangat yer??
see my face? bulat nyaaaaaa...
currently my weight is 56.5kg.. sy consider 57kg laa...

another 7 kg to lost.. tapi dapat 51 kg pon okay dah..

wish me luck!

Tiada ulasan: