16.4.14

dip n dip

Korang pernah dengar tak kedai dip n dip? setakat ni hanya ada 2 cawangan je. 1 di The Curve, 1 lagi di bangsar, kalau tak silap saya branch kat Bangsar selalu full house. lagi pun kat sana susah kot nak cari parking kan.

dah lama plan nak keluar dengan Haza. kebetulan, dia memnag suka coklat. jadi, jom kita dating ke The Curve. dia pulak, tak pernah datang sini. haaa.. elok lah tu..

 Cik Hazarifah



 tuan tanah kedaung...



dip n dip kat sebelah atas..
 

 Masa kiteorang sampai..
kedai ni lenggang je..
bila nak balik..
tengok luar..
ramai tengah beratur..


 waffle stick..
memang sedap!!
korang kena try ni..


 ni crepe brownies kalau tak silap..
bagi saya biasa-biasa je..
dia macam lempeng.. dalam tu ada brownies sikit..
brownies pun brownies coklat laa..

 muka excited.. 



 depan saya tu..
crispies coklat..
tak ingat nama nya..
saya tak suka..
muak!
RM11.90

ni haa...
nampak menarik..
tapi muak laa...


 Syida pun saya ajak..
dia ni dah lama tak pergi jalan-jalan..




Overall okay... sebab coklat dia memang lain dari yang lain.. siapa yang suka coklat, wajib try ni tau... tapi harga memang mahal sikit lah.. biasalah, barang import kan..tapi!! servis lambat ye.. masa nak balik.. 5 kali minta bill baru dapat.. panas je hati ni haa... orang nak bayar kau boleh buat tak layan yer..

next dating tak tahu lagi nak pergi mana...



1 ulasan:

Hannah Sytieh berkata...

thanks info . suke sgt dgn entry mcm ni.. so, bolehla tau ape yg ok ape tak ok... ;)