18.4.14

Moist Mars Bar yang sedap!!

Kelmarin saya buat eksperimen produk baru untuk Rainbow Crush .. kalau boleh kita ni, nak lah lain dari yang lain kan.. saya bukanlah seorang yang kreatif.. jadi nya kena berusaha lebih sikit dari peniaga yang lain..

sekarang ni tengah famous Mars Bar krispy kan? lepas tu on the top ada coklat cadbury.. saya tak berapa nak minat.. sebab muak.. hehehe.. tapi ada je saya beli.. try kan.. so, saya pun fikir punya fikir.. I'll come out with this idea..


nak kata kek bukan kek.. nak kata brownies bukan brownies..
you taste it and you tell it!
=)


Moist Mars Bar with Butterscotch!

selain mars bar, saya add on others chocolate bar..
so, rasa coklat tu padat dan creamy..
sebab Mars Bar ada caramel dalam coklat tu..


siapa penggemar coklat..

you should try this one!

only RM 13 per pack.. =)


Please do support me at my little business 
fb : Rainbow Crush 
insta : @rainbowcrush06




Tiada ulasan: