21.7.14

Iftar at Al-rawsha Seksyen 7

Semalam pergi buka puasa dengan kawan..
makan buffet kat Seksyen 7.. Restoran Al-Rawsha.. restoran ni baru lagi kat seksyen 7.. cawangan lain kat KL...
tekak saya ni pesen universal.. semua makanan boleh tibai.. bagilah negara apa pun.. cuma kalau dah rasa dia agak tak kena dengan tekak.. kita slow2 lah makan tu.. :p



macam Istana kan??

dari area Jakel tu, korang straight je, lepas tasik belok kiri.. dari jauh dah boleh nampak belah kiri korang..
sebelah bangunan kebudayaan tu...


Dessert!!!
yang saya perasan nama dessert;
caramel puding, rice puding and milky puding...
tapi yang ni eden tak rasa pon..
acaner nak rasa, perut dah ketat semacam hoit..

ni nama nya mukadimah..
hahaha..
saya amik pakej buffet.. RM45 nett..

silalah percaya saya makan ini je.. #matakeatas

rugi lah kalau bayar mahal-mahal engkorang amik ni je...

 Restoran ni memnag nampak mewah..
dari segi hiasan memang cantik!!

 tengok lampu je pon boleh tahu kan??


tempat buffet dia ada 1 area je..
jadinya, korang kenalah beratur macam budak-budak asrama..
kesabaran amatlah di perlukan yer..




saya tak tahu mana silapnya...
dorang bagi meja untuk sekeluarga..
padahal saya datang berdua je...
campur malaikat kiri kanan baru 4..
hihihi..

takut tengok gambar ni...
gemuk!!!
ni selepas 3 round.. kot?

 sebelum balik kita selfie dulu..
banyak cermin kedai ni...


nasib baik pakai baju loose..
kalau tak.. nampak spare part kat perut..

overall makan kat sini okay..
sedap!
try lamb mandy.. memang sedap sangat..
mushroom soup tawar sikit.. #puasakan?
Lamb dia lembut..

gambar makanan memang tak ambik..
sebab dalam otak fikir makna je..
:)


kalau nak booking.. korang search FB dia..
dah terdelete pulak no fon dia..

Tiada ulasan: