26.8.14

Happy mood turn ON!

Assalammualaikum..

Selamat pagi..

Semalam amik annual leave.. tak kemana pon.. saje je amik cuti.. memandangkan cuti saya banyak lagi.. dengan rasa sukacita kita apply je annual leave tu.. nak carry forward memang tak boleh..

Subuh semalam hujan lebat woooo... nak bangun subuh tu, rasa nak gaduh dengan tilam.. hahahaha... lepas subuh, terus sambung tidur balik.. heaven nya laaa... bangun balik dalam pukul 9 pagi macam tu.. suprising, ibu tak marah bangun lambat.. hehehehe:D the best part bila cuti hari biasa ni.. dapat dengar ibu bercerita (read: bebel) dan dapat tengok dia masak.. teringat zaman saya kecik-kecik dulu.. mengimbau kenangan kata orang.. sejak saya tahu masak, saya akan incharge masak pada weekend.. jadi, memang jarang jarang dapat tengok ibu masak... bonding time kata orang.. =)

Semalam pergi KLCC... lama gilaaaaa tak pergi sana.. last pergi masa attend Sharifah Sakinah fitness program.. itu pun takde tawaf area KLCC.. syok gila semalam!! truly happy... takde lah tawaf kesemua tingkat KLCC tu.. lagipun, tawaf je mampu buat.. nak shopping memang taklah... pergi tengok movie, Teenange Mutant Ninja Turtles.. seat TGV kecik dari seat GSC.. biasa saya tengok wayang kat GSC Setia City Mall.. seat dia besar.. selesa kaki kita..Movie tu best! sila lah tengok.. ke orang lain dah tengok saya je baru terhegeh-hegeh nak tengok? hahaha... almaklumlah, musim-muism open house ni.. busy makan je...

nak share gambar... tapi fon tertinggal kat rumah harini.. maka nya.. redha lah bercerita tanpa gambar..
esok lah masukkan gambar dalam entri..



Appreciate what others did for you! 
Thanks! =)

Tiada ulasan: