26.9.14

Selamat hari lahir buat si dia.

Selamat Hari Lahir buat abah saya..
Muhammad Nasir Bin Zuli..

Kat rumah, hari-hari abha basuhkan pakaian saya..
yup, ini adalah kenyataan dan kebenaran nya..
dari saya lahir sampai sekarang..
abah yang basuh baju saya..
kalau baju tu turun warna ke atau kotor yang susah nak di basuh..
abah akan cakap.. baju tu kotor lagi.. tapi abah dah basuh..

semua yang kenal saya dari kecik mesti tahu..
abah saya seorang yang garang..
kat mana-mana pun dia boleh marah..
masa saya kecik memang takut gila dengan abah...ehh.. bukan dengan abah je.. ibu sekali..
hahaha...

walaupun abah garang.. masa bercinta zaman sekolah..
saya cerita je kat abah..
suka siapa.. pakwe siapa..
bila keluar dating pun, kadang-kadang abah hantarkan..
kihkihkih:p

dari abah garang macam singa now abah tak garang macam singa dah..
faktor usia mungkin?
ahhhhh.. kehilangan idea pulak nak menulis..


1 ulasan:

yus berkata...

Semoga dia panjang umur... murah rezeki