7.11.14

Application WhatsApp buat ramai orang bergaduh.


tengok tu...
siap dah boleh tahu pukul berapa orang tu baca...
kot-kot pasangan yang jenis tak de sifat sabar dalam menunggu..
mesti dapat ayat macam ni..

"u baca msg I pukul 16:41:44, pukul 16:45:44 you tak replied lagi.. kenapa?"

hahahahahaha

gila kau.. siap saat sekali ada kat situ..
bertabahlah ye korang..



yang ni goup pulak..
kalau tak tahu sila try..

nasib baik dulu-dulu bercinta guna mesej je...
 selamat sikit kan...

kalau lepas ni dia upgrade
"last seen with......."
"typing with others..."

huwaaaaaa... lagi takut weh...

 guna wechat jom!

2 ulasan:

Mama Niza berkata...

macam-macam...

Ikhlas Dari : Mama Niza

Aisyah Az berkata...

hahahha... kelakar lah . hal gini pun ley buat gado.