30.1.15

Review Kidz n Creme bersama Aaron Aziz

last week pegi kedai abang Aaron Aziz.. Kidz n Creme.. kat setia alam..
asyik tengok orang update je kan..
kita pun nak try jugak...

masa nak masuk kedai tu..
saya tolak, tarik pintu tu..
tak terbukak..
aik.... dah kenapa?
lepas tu saya nampak waiter datang tapi dengan gemah gemalai.. 
eh, halooooo.. kalau dah tau kedai tu kena bukak dari dalam, kau tak boleh ke laju sikit pergi ke pintu?

so, sebelum masuk lagi, dah rasa tak best...
datang-datang, nanti waiter dia bagi menu..
makanan banyak jugak lah selection dia..
tapi air nan ado.. tak berapa nak banyak choice..

saya teringin nak rasa chocolate mint...
waiter cakap air tu takde... order je lah chocolate iced..
kalau pergi ke kedai makan atau cafe ke.. saya suka try yang tak jumpa kat tempat lain..
atau jarang-jarang jumpa..

 untuk makanan, saya try mee rebus dan Aza try fish apa-ntah-namanya ... lupa! :p


 bun tu memang lembut..
ada coleslaw..
ikan tu macam fish n chip..
sedap!!


kalau korang follow instagram Kidz n Creme ni..
paling famous amos menu Mee Rebus ni..



ni lepas dah di selak kuahnya..
ada tulang yawww...
tempura tu sotong..
kuah memang pekat likat..
sedap!
terasa semua nya..
tapi sotong tempura tu..
gilaaa tak sedap!!

 
famous dessert here..
Nutella tart...
yessszaaaa..
5***** saya bagi..
memang sedap..

next time saya pergi nak try dessert je kot?
:)



Tiada ulasan: