24.3.15

Honeymoon?

Masa kecik-kecik, abah jenis tak suka berjalan.. kalau jalan-jalan pun pergi mall.. cuti sekolah mana ada pergi cuti-cuti Malaysia.. memang takde.. mungkin juga antara sebabnya anak ramai dan kewangan tak mengizinkan.. tapi seingat saya masa sekolah rendah dulu, takde pun antara kawan-kawan cerita, “aku pergi Paris minggu lepas..” “bapak aku bawak naik kapal terbang..”.. seingat saya memang takde.. yang ada cerita balik kampung je…

Abah selalu cakap kat saya.. nanti dah besar, dah kerja ada duit sendiri.. pergilah mana nak pergi.. and this really happened.. tapi after 24 years old kot.. sebelum tu jangan harap..

Setakat ni saya pergi yang dekat-dekat je..

Tapi kan.. saya dah terfikir destinasi bulan madu… hahahahaha.. ampunnnnn.. walaupun calon macam kan ada macam kan tidak… tapi haruslah ada impian..

Mesti best kan travel ke Istanbul..! yessss!!! Rasa comel sweet cute semua ada when I’m watching Istanbul Aku Datang.. ke sebab Lisa Surihani tu memang comel? Teeeeetttt~~


tak sabar nak tengok baby dia..
mesti comel macam mama dia..
:)

Kenapa pilih Istanbul? Sebab seni binaan bangunan dia.. terutama masjid.. memang cantik-cantik belaka.. seni binaan yang lama.. banyak tempat menarik tau.. Istanbul kan besar.. 

Harap-harap sangat dapat pergi nanti.. :)

Tiada ulasan: