11.5.15

Bila ada orang cakap...

Bila ada orang cakap.. "kau mesti bahagia sangat kan sekarang?"
saya akan terpinga-pinga sebentar... kat muka saya ni ada tulis status ke? ~tengah bahagia~ hikhikhik:p

I rarely received this kind of statement.. 
tu yang pelik kejap..

satu masa dulu, saya seseorang yang all out.. apa saya rasa apa yang saya tengah hadapi semua saya akan write down in media social.. either in FB or twitter or in this blog.. sebab bagi saya hanya dengan menulis, saya akan rasa cool down.. biar pun orang cakap-cakap belakang.. saya tak kisah saya tak peduli.. sebab ni kehidupan saya..

bila makin dewasa ni.. makin berfikiran waras sikit.. heee~~ 
saya tahu, tak semua nya boleh di luahkan pada semua orang.. tak semua nya kita boleh nyata kan.. sebab nanti ada yang tersentap ada yang terasa hati.. dan paling takut bila ada yang mula mendengki dari sudut negatif.. 

bahagia tu subjektif.. kehidupan ni terlalu banyak makna bahagia yang kita akan dapat.. 
saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang ni..
saya rasa bertuah sebab di beri pelbagai ujian dari pelbagai sudut kehidupan..
itu yang menjadikan saya bertambah matang dan kuat.. :)



tak kisahlah orang nak label kita apa..
janji kita bahagia..
ehhhhh...

hehehehe:D

I choose to be happy even though sometimes I felt so down.. 
^_^

Tiada ulasan: