21.5.15

Review Bert's Cafe Seksyen U12, Shah Alam

Seperti biasa, cerita ni dah basi... ampunnnnnn...


ada satu hari tu, kawan saya ajak pergi makan.. lepas tu dia tanya ada idea tak nak makan kat mana? kalau menambah lelemak ni memang kesukaan ramai kan? korang pun suka kan? jadi on the way balik rumah google sana sini... well, dunia di hujung jari.. kalau boleh nak klik image terus keluar real food depan mata... hehehe:p hamboihhhh berangan over betul...

saya berjumpa dengan Bert's Cafe di Seksyen U12, Shah Alam.. jangan tanya kat mana? sebab tempat ni macam tersorok sikit dari pelusuk Shah Alam tu.. maka, guna kan kuasa Waze.. unfortunately, Waze tak berapa nak bijak malam tersebut.. sesat barat pusing-pusing di tempat yang sama.. time perut betul-betul kebulur dia buat perangai ye!! selepas berhempas pulas... sampai lah kita di hadapan kedai ini..


gambar kredit : fwzhonestbites

masa saya sampai tu full house.. yes, dinner time kan? you kena order dulu.. tapi masa tu kami duduk dulu sebelum fikir nak order.. sebab kan saya yang google, so saya berkenan menu Butter Chicken with Rice.. kawan saya order Nasi Lemak pada mulanya.. tapi takde rezeki.. habis sudah.. saya add on Pavlova.. 

Nak di jadikan cerita.. saya tak tahu kenapa cafe ni kelam kelibut semacam.. kami order 2 Butter Chicken with Rice.. yang datang nya 1 je.. lepas almost 45 mins baru sampai lagi 1.. 2 kali waiter tu datang tanya benda yang sama.. bad service! kalau fast food memang dah kena jerkah dengan customers...

kedai ni hak milik bumiputera kalau tak silap saya..



mungkin pisang dah habis kot time ni..
tak nampak pun...



dia ada jual cookies..
fresh baked kalau tak silap..



sila zoom yer..



harga makanan not bad.
affordable..
cuma tak banyak pilihan..
dia ada sediakan menu special of day..




pavlova..
tak sedap..



not bad..
so-so je..


manggo selasih..

lepas tu tengah makan, waiter dia bagi paper bag without saying anything.. saya tengok dalam ada mini pavlova.. saya tanya waiter yang lain, saya dah makan habis pavlova tu... 
 rupanya dia bagi complimentary sebab tunggu lama kan.. tapi yang pelik nya.. waiter yang hantar paper bag tu takde mulut ke???

saya cakap dengan kawan saya.. this is the first and last...

kalau korang nak usha boleh pegi facebook dia..


Tiada ulasan: