14.5.15

warna baju sama dengan pengantin

Masa 1st May tu PH... jadi memang ramai lah yang amik kesempatan nak buat majlis...

mula-mula fikir takde masa nak pergi majlis kawan saya yang ni..
sebab kenduri kawan sekolah teknik..
sekali geng2 tekcik cakap pergi lambat kenduri Layla..

saya terus call Kak Norsiah..
tanya nak pergi tak..
so, on!

masa sampai tu nampak pengantin lelaki tengah tunggu signal.. nak berarak...
saya pandang je baju pengantin lelaki..
alamakkkkk...

saya pakai baju yang sama warna dengan pengantin..
hahahaha..
kuning ni memang sama..
kak Norsiah : kenapa kau pakai sama kaler ngan pengantin?
tergelak saya..
mana lah saya tahu..

selalunya sama tema tapi lain kaler dari pengantin..
yang ni memang sebiji sama..

rasanya next time kena tulis kat kad..
warna tema pengantin.. 
muehehee




pelamin buat sendiri..
tahniah abang Hafidz dan kak Farha..
lama sangat bercinta ni..
:)

Tiada ulasan: