29.6.15

Kisah berbuka puasa hari ke 11

Semalam pergi bazar ramadan Shah Alam.. yang kat stadium tu.. masa pergi tu niat nak cari kek coklat je.. terliur pulak tengok kawan upload kat moment wechat.. biasalah, puasa-puasa ni.. mesti selalu terliur.. hehehehe:D

Sampai sana, macam biasalah sesak ya amat.. dengan bahang kepanasan lagi.. peluh menitik-nitik.. saya perasan ada dua tiga orang brother yang tinggi snap picture.. mesti nak upload kat FB ken?? kek tu memang sedap! sorry, gambar takde sebab semalam buka ramai-ramai dengan makcik semua.. tak koser lah nak snap pic.. kang tak pasal je kena bahan setahun.. saya beli 2 jenis.. satu butterscotch satu lagi coklat apa ntah.. saya dpt rasa yang coklat tu je.. yang lagi satu abah ngan ibu habiskan.. dorang kata sedap.. takpelah, kalau pergi lagi boleh lah beli lagi.. kalau lah ye.. sebab saya memang tak berapa suka nak ke bazar..

dalam kata nak beli kek je.. terbeli popiah basah, kuih pelita -feveret- dan jugak air Bliss Yogurt.. 3 botol RM12.. kat pasar raya mahal weh.. 1 botol cecah RM16.. =( ada peluang beli je lah.. lagi pun dah lama tak minum...

semalam makcik saya masak Patin Tempoyak dan ibu masak Mi Kari.. ada orang tu dia terliur dengan Mi Kari, jadi carilah semalam kat bazar tu Mi Kari.. dah nak balik baru jumpa.. dalam berpuluh-puluh gerai tu.. ada 1 je jual Mi Kari.. yang lain semuanya laksa.. dia beli air tebu sebungkus RM6.. mahal kan? bila kami jalan row belakang.. sebungkus RM4.. hai lah peniaga.. nak pergi haji balik hari ke? 


tak best eh cerita tak de gambar... kikiki:p

Tiada ulasan: