18.6.15

Ramadhan 1436 Hijrah

Selamat Berpuasa semua...

setiap kali puasa atau raya mesti kita excited kan? office-mate saya cerita, semalam pergi Econsave, ayam ikan semua habis. Makanan segera pun sama.. korang borong banyak-banyak untuk sahur eh? heee~~

tahun ni tak payah lah kita upload gambar kalau kita pergi terawih ke baca AL-Quran ke.. - pesanan untuk diri sendiri

pagi tadi menu sahur simple je.. Ikan kerisi goreng rangup, sambal kicap, sambal telur rebus dan sup sayur. semua masak dalam kuantiti yang sikit. sup sayur pagi tadi saya tak tumis, rebus dengan ikan bilis dan bawang merah, lepas tu masukkan sayur sawi pak choy.. tak bestnya nak ebrcerita bila takde gambar ni.. nanti lah kalau masak lagi, saya amik gambar nya..

saya tanamkan misi NO Bazar Ramadhan this year.. tak nak jejak kan kaki langsung ke mana-mana bazar.. harap2 berjaya lah ye..

kelopak mata ni kalau boleh di tongkatkan, saya dah tongkatkan dah.. mood : mengantuk

Tiada ulasan: