6.8.15

Budak 11 tahun lahirkan bayi songsang secara normal.

Kecoh semalam budak 11 tahun bersalin...
gila betul dunia sekarang..
11 tahun tu saya main lompat-lompat pagar sekolah lagi...
setakat admire senior je.. takde terfikir nak bercinta ke hape..
hadoiii lah budak-budak zaman sekarang....

yang paling terkejut dia bersalin normal, bayi tu songsang..
kalau kat hospital kena czer dah tu...
tu tanda nya, Allah tutup aib perempuan-perempuan yang mengandung cara macam ni..
harap-harap dia sedar lah...

mula-mula fikir budak tu kena rogol ke sumbang mahram ke..
sekali dia ada pakwe daa.. dan dia tahu dia mengandung...
zaman saya dulu, period di kalangan kawan-kawan sekolah darjah 6 lah..
kalau umur 11 tahun ni di anggap rare...
budak-budak sekarang cepat baligh yer..
belum lagi belajar Sains tingkatan 3, kau dah buat eksperimen dik..
Allah, kesian dia pun satu hal..
mak dengan nenek dia mesti lagi terkejut...
tak sangka anak dan cucu umur 11 tahun dah jadi mak budak..

zaman sekarang ni jangan lah mengata anak orang weh...
sebab masing-masing ada anak dan adik beradik perempuan..
doa-doa je tak jadi kat keluarga kita..
adik-adik saya yang sekolah menengah ada lagi 2 orang..
tu pun saya risau..
dari balik sekolah sampai waktu tidur asyik ber whatsapp & wechat lah..
sampai ibu saya cakap, korang bisnes juta-juta ke? hahahaha~~

kita ni hidup di akhir zaman...
banyak yang perlu di jaga-jaga sebab teknologi tanpa sempadan..
semuanya di hujung jari kan?

beringat-ingat lah sesama kita ye..


Tiada ulasan: