22.9.15

Masak apa untuk raya?

Dah ada yang cuti raya ke? jalan raya lengang sikit sebab budak-budak cuti sekolah kan.. saya keluar rumah 7.20pagi sampai ofis just nice. 8.05 dah sampai..

korang masak apa raya? ibu cakap nak masak soto dengan rendang ayam.. raya ke tak, bebila je kita boleh makan rendang kan? saya tak berapa gemar soto.. tapi makan jugak.. tak menolak pon.. hehehe:D

2 minggu berturut saya pergi majlis perkahwinan... makan sesaja.. saya perasan lately ni bila weekend, saya hanya makan tidur je.. dan memang badan naik.. haihhhh.. kena buat jadual untuk weekend.. kang di biarkan makin menjadi pemalas pulak during weekend..

ofis harini pun suram je.. ramai dah cuti kan...

okaylah.. nanti sambung...

1 ulasan:

cik nur berkata...

Selamat Hari Raya Haji cik hajar and selamat bercuti yaa :)